اخباراخبار و مقالات وکیل خانوادهمقالات بهترین وکیلوکیلوکیل پایه یک در مشهدوکیل طلاق در مشهد

مطالبه خسارت افت قیمت خودرو – نصب دوربين درمشاعات آپارتمان

مطالبه خسارت افت قیمت خودرو - بهترین وکیل در مشهد - وکیل در مشهد - وکیل پایه یک در مشهد

مطالبه خسارت افت قیمت خودرو – وکیل پایه یک در مشهد 

پس از وقوع تصادف خودرو در صورت مقصر نبودن بوجود می آید، گرفتن خسارات صافکاری و تعمیرات خودرو است و این درحالیست که در زمان فروش ماشین یکی از اولین سوالاتی که می شود اینست که خودرو تصادفی است یا خیر و اگر تصادفی باشد مقداری از ارزش آن میکاهد.

بسیاری خودرو ها علی الخصوص خودرو های صفر و یا نسبتا نو، اگر مقصر حادثه نباشد میتواند دعوی مطالبه افت خودرو را از طرف مقابل مطالبه کند، در صورتیکه خسارت افت قیمت خودرو تا بیست میلیون تومان باشد می بایست برای اخذ خسارت افت، به شورای حل اختلاف دادخواست تقدیم نمود.

و اگر بیش از بیست میلیون تومان باشد درصلاحیت دادگاه عمومی می باشد.
پس از تقدیم دادخواست و در اثنای دادرسی موضوع به کارشناس ارجاع میشود و کارشناس مربوطه وجود خسارت و نیز میزان آن را اعلام می نماید.

نصب دوربین در مشاعات آپارتمان ها - وکیل پایه یک در مشهد - وکیل دیه در مشهد

نصب دوربين درمشاعات آپارتمان – ارتباط با وکیل طلاق در مشهد 

آیا نصب دوربین درمحیط مشاعات جرم است؟

عضو هیات ریییسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: قانونی برای نصب دوربین در اماکن عمومی و یا مشاعات در حال حاضر وجود ندارد.

یحیی کمالی پور عضو هیات ریییسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس درخصوص نصب دوربین مداربسته در مشاعات با جلب رضایت شرکاء، گفت: نصب دروبین مداربسته باید با مجوز تمام شرکاء ملک مشاعی انجام شود، اگر فردی اقدام به نصب دوربین کرده و با این کار برای ساکنان منطقه مسکونی مزاحمت ایجاد شود؛ به طورحتم جرم صورت گرفته که قابلیت پیگیری دارد.

نصب دوربین درصورت نیاز باید با توافق تمامی افراد ساکن درملک مشاعی و سهامداران صورت گیرد، در شرایطی فردی اقدام به نصب دوربین درخارج از محله تردد به عنوان مثال درکوچه عمومی می کند، دراین شرایط نصب دوربین منعی نداشته و مسیر نصب دوربین در این وضعیت عمومی است.

نصب دوربین درمحل عبور و مرور افراد بدون جلب رضایت طرف های ساکن درآن منطقه قابل پیگرد است، قانونی برای نصب دوربین دراماکن عمومی و یا مشاعات درحال حاضر وجود ندارد، اما به دلیل ایجاد مزاحمت دربرخی شرایط برای فرد خاطی درقانون مجازات اسلامی مجازات هایی درنظرگرفته شده است.

به طورحتم در رابطه با نصب دوربین در مشاعات مانند حیاط ساختمان نیاز به تائید کتبی از اعضای مجمع ساختمان خواهد بود. در صورت تائید مجمع بر نصب دوربین مداربسته این نظر بر نظر یک فرد ساکن ارجعیت خواهد داشت

 

برای ارتباط با بهترین وکیل در مشهد – وکیل پایه یک در مشهد – وکیل دیه در مشهد با ما در تماس باشید.

برای مشاوره با وکیل با شماره زیر تماس بگیرید.

09152491040

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا