وکیل

وکیل دیه در مشهد

گروه وکلای دادگستری دادپلاس،دارای متخصصان خبره در زمینه دیه میباشد برای دریافت مشاوره از وکیل دیه در مشهد میتوانید با شماره های کارشناسان دادپلاس در تماس باشید

مفهوم دیه

دیه یک حق است ، گاهاً پیش می آید که فردی در اثر حوادث قهری یا در اثر رانندگی و کار دچار صدمات جبران ناپذیری می شوند که بعضاً به فوت هم منجر می شود ، دیه حق است و باعث می شود مقدار اندکی از تألمات یا رنج هایی که آسیب دیده یا بازماندگان دچار آن می شوند را کاهش دهد .

نام دیگر دیه خون بهاست و از قوانین اسلامی است و در تعریف فقهی آن می توان گفت مالی است که به سبب کشتن انسان یا نقص عضو به کسی که صدمه دیده یا به بازماندگان او پرداخت می شود و همچنین در تعریف حقوقی دیه می توان عنوان کرد که دیه یک نوع کیفر نقدی است که از کسی که جرم را مرتکب شده یا قائم مقام او گرفته شود .

میزان دیه – توضیح وکیل دیه در مشهد

میزان دیه و مقدار آن از سوی قانون گذار برای جنایات تعیین شده است و همچنین مقدار آن برای مرد و زن مسلمان متفاوت است .

مبنای قوانین جزایی در قانون مجازات اسلامی فقه می باشد در واقع دیه به قتل یا جرح های غیر عمدی تعلق می گیرد ولی در صورت عمد هم ممکن است ولی دم یا مجنی علیه از قصاص صرف نظر کنند و به گرفتن دیه راضی شوند که در این مواقع قصاص تبدیل به دیه می شود .

از گرفتن دیه منصرف نشوید!

به دلیل پیچیدگی های محاسبه دیه و مشکلات عدیده ای که در راه گرفتن دیه از بیمه وجود دارد ممکن است تعدادی از آسیب دیدگان از این حق صرف نظر کنند ولی ما به عنوان وکیل دیه معتقدیم حق دادنی نیست بلکه گرفتنی است و وکیل این مهم را به بهترین نحو احسن برای شما عهده دار خواهد شد .

بنابراین دراین راستا سعی شده است با توجه به تجاربی که در این چند سال وکلای ما به عنوان وکیل دیه کسب نموده اند ، حقوق دیه شما را از انواع شرکت های بیمه که مشمول پرداخت هستند مطالبه کنیم و در این راستا به عنوان وکیل پیش قدم باشیم و در نهایت امید داریم که هیچ حقی در هیچ کجای دنیا پایمال و بی حساب باقی نماند و به قول معروف حق به حق دار برسد .

در دنیای متمدن امروز به جهت پیچیدگی های خاص در هر حوزه تخصص خاصی لازم است بنابراین داشتن وکیل خوب برای مطالبه ی حق شما عزیزان از شرکت های بیمه ، یک امر حیاتی است و شما می توانید با مراجعه به وکیل خیلی با کیفیت و به طور کامل به حق خود که همان دیه از شخص مجنی علیه یا سازمان های ذی ربط است به سرعت دست پیدا کنید .

ارتباط با وکیل مشهد  با شماره گیری 09152491040 .

برای مشاوره با وکیل با شماره زیر تماس بگیرید.

09152491040

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا