وکیل پایه یک دادگستری در مشهد

وکیل دادگستری در مشهد | وکیل پایه یک در مشهد | وکیل پایه یک دادگستری در مشهد | وکیل مشهد | وکیل در مشهد

 

وکیل پایه یک دادگستری در مشهد

وکیل پایه یک دادگستری در مشهد یک دیگر محدودیت هایی را که یک کاراموز وکالت دارد را نخواهد داشت او دیگر لازم نیست وکیل سرپرست داشته باشد و وکالت تمامی دعاوی را می تواند بر عهده بگیرد حتی پرونده هایی را که نهایت دادرسی آنها دیوان عالی کشور هستند را هم می تواند بر عهده بگیرد .

وکیل پایه یک بعد از چند سال که معمولاً 5 سال در کانون مرکز و 7 سال در سایر کانون های کشور است می تواند کاراموز جذب نماید و خود به جرگه وکلای سرپرست بپیوندد .

می دانیم که پیشگیری بهتر از درمان خواهد بود! اگر ما بیاموزیم که قبل از انجام هر معامله یا عقدی با یک وکیل پایه یک مشورت کنیم! قطعاً هم کمتر با مشکلات حقوقی مواجه خواهیم شد! و هم در مواجهه با آنها بهتر به نتیجه می رسیم اگر رویه مشاوره با یک وکیل پایه دادگستری یک قبل از ایجاد دعوا یا مشکل حقوقی باشد در هرینه ها و زمان هم صرفه جویی خواهد داشت .

امروزه وکلای پایه یک دادگستری در مشهد را باید به 2 نوع تقسیم نمود :

1-وکلایی که توسط کانون های وکلای پایه یک دادگستری انتخاب می شوند! و تعیین صلاحیت می شوند که این کانون ها اعتبار و قدمت بالایی دارند و متأسفانه وکلایی که توسط مرکز مشاوران حقوقی و کارشناسان قوه قضاییه انتخاب می شوند که این شیوه عمری کمتر از 10 سال دارد

2-وکلای کانون به کارآموزان وکالت و وکیل پایه یک دادگستری در مشهد تقسیم می شوند! اما مشاوران حقوقی و وکلای قوه قضاییه ابتدا یک مدت کارآموزی را باید طی کنند! و بعد از آن به مدت 2 وکیل پایه دو می شوند! و پس از آن می توانند وکیل پایه یک شوند! کاراموزان موضوع م 187 خوشبختانه حق وکالت ندارند اما کاراموزان کانون وکلای دادگستری تقریباً همچون وکیل پایه یک دادگستری در مشهد یک حق وکالت داشته ( با اعمال محدودیت ها) و وکلای پایه دو مرکز مشاوران قوه قضاییه نیز محدودیت هایی در وکالت خواهند داشت .

برای اخذ وکیل پایه یک از موسسه حقوقی دادپلاس میتوانید از طریق صفحه تماس با ما وقت مشاوره حقوقی رایگان گرفته و از وکلای ما استفاده نمایید – ارتباط با ما از طریق اینستاگرام و تلگرام کلیک کنید.

برای مشاوره با وکیل با شماره زیر تماس بگیرید.

09152491040

دکمه بازگشت به بالا