دپارتمان تخصصی ویژه ی نظامیان

دپارتمان تخصصی ویژه ی نظامیان | بهترین وکیل در مشهد | وکیل در مشهد | وکیل خوب در مشهد | وکیل مشهد

دپارتمان تخصصی ویژه ی نظامیان

دپارتمان تخصصی ویژه ی نظامیان : جرائم نظامیان از جمله قوانین خاص به شمار می رود! که با جرائم غیر نظامیان تفاوت بسیاری دارد ! متهمین در این جرائم حق داشتن وکیل دادگستری را دارند! دادسرا و دادگاه های نظامی از مراجع خاصی هستند! که طرح دعوا و دفاع در آنها محتاج تجربه و تخصص می باشد .

این دپارتمان تخصصی می کوشد تا با مشاوره و وکالت های تخصصی از حقوق این افراد مهم به نحو احسن دفاع نماید .

دپارتمان تخصصی ویژه نظامیان دادپلاس با داشتن وکلای مجرب در زمینه حقوقی ، کیفری ، خانواده و … به شما کمک میکند تا مشکل خود را با ما در میان بگذارید و از حل مشکل خود اطمینان یابید . گروه وکلای دادگستری دادپلاس با داشتن وکلای مجرب در حوزه کاری وکالت با داشتن 20 سال سابقه کاری به شما کمک میکند تا در هر زمینه ای مشکل خود را رفع کنید . کافیست به ما اعتماد کنید.

جرائم نظامیان به چهار دسته کلی تقسیم می شوند که

دسته اول

آن گونه جرایمی است که فقط نظامیان قادر به انجام آن هستند مثل فرار از جنگ ، خواب در هنگام نگهبانی و حرایمی از این قبیل هستند .

جرایم دسته دوم

به ان دسته از جرایمی میگویند که افراد نظامی و غیر نظامی در ارتکاب آن با هم مشترک هستند اما از انجایی که افراد نظامی با تکیه بر شغل خود باعث وقوع آن ها می شوند شکل تخلف نظامی به خود میگیرند و اختلاس و ارتشا در این گروه جا دارد .

دسته سوم

ان دسته از جرایمی است که حین انجام دستورات مقام قضایی به وجود می آیند و این جرایم در هنگام انجام وظیفه  ضابطین قوه قضایی بودن به وجود می آید مثل ضرب و شتم متهمینی که باید در دادگاه عمومیمورد محاکمه قرار بگیرند .

و اما دسته چهارم

به آن دسته از جرایمی میگویند که توسط نظامیان خارج از وقت اداری و جدا از وظیفه شغلی به وجود می آید برای مثال میتوان به ترک انفاق در این دسته از جرایم اشاره کرد .

توجه داشته باشید برای ارتباط با گروه وکلای دادگستری دادپلاس و ارتباط با وکیل مشهدبهترین وکیل مشهدوکیل خوب مشهد می توانید با شماره 09152491040 در تماس باشید یا با استفاده از اینستاگرام دادپلاس با ما ارتباط برقرار کنید.

برای مشاوره با وکیل با شماره زیر تماس بگیرید.

09152491040

دکمه بازگشت به بالا