قراردادهامطالب حقوقیوکیلوکیل دیه

​​فسخ قرارداد اجاره چگونه است – تنظیم قرداد پیش فروش

​​فسخ قرارداد اجاره | وکیل در مشهد | بهترین وکیل در مشهد | وکیل دادگستری در مشهد |وکیل طلاق در مشهد

​​فسخ قرارداد اجاره – ارتباط با وکیل در مشهد 09152491040

​​فسخ قرارداد اجاره چگونه است : فسخ قرارداد اجاره ممکن است از طرف مؤجر یا مستاجر با تصریح شروطی در قرارداد و توافق طرفین صورت بگیرد :

1. فسخ قرارداد اجاره توسط مستاجر:

اگر معلوم شود مورد اجاره در حال اجاره معیوب بوده مستاجر می تواند اجاره را فسخ نماید یا به همان نحوی که بوده اجاره را با تمام اجرت قبول کند ولی اگر موجر رفع عیب کند به نحوی که به مستاجر ضرری نرسد مستاجر حق فسخ ندارد.

2. فسخ قرارداد اجاره توسط مؤجر:

از موارد بسیار شایع فسخ قرارداد توسط موجر دیرکرد در پرداخت اجاره بها است اگرمستأجر به مدت 4ماه اجاره بها را به طور کامل پرداخت نکند موجور می تواند قرارداد اجاره را فسخ کند و دستور تخلیه ملک را ار مراجع قضایی بگیرد.همچنین در صورتی که مستاجرملک را به مصرفی غیر از موارد تصریح شده درقرارداد اجاره درآورد، به عنوان مثال از ملک مسکونی جهت دفتر کاری استفاده نماید، یا در استفاده خود از ملک، مرتکب اعمال منافی اخلاق و شرع شود و موجبات برهم زدن نظم عمومی را فراهم آورد، موجر می تواند قرارداد اجاره را فسخ نموده و ملک خود را از مستأجر باز پس گیرد.

 

اطلاعات بیشتر و ارتباط با وکیل مشهدوکیل دادگستری در مشهدوکیل پایه یک مشهدوکیل دیه در مشهد شماره گیری 09152491040

 

 

 


تنظیم قرداد پیش فروش | بهترین وکیل در مشهد | وکیل در مشهد | وکیل دادگستری در مشهد | وکیل پایه یک در مشهد

تنظیم قرداد پیش فروش

 اگر شما قصد خرید آپارتمان به صورت پیش فروش را دارید؛ لازم است هنگام تنظیم قرار داد به نکات ذیل توجه نمایید:

هنگام تنظیم قرارداد مدارک فروشنده از جمله سند مالکیت، قرارداد ساخت و مشارکت و نحوه تقسیم ملک بین مالک و سازنده، وکالتنامه ای که مالک به سازنده داده است را به دقت بررسی نمایید.

مشخصات آپارتمان به طور دقیق ذکر شود از جمله مساحت، طبقه، واحد و شماره ثبت ملک اصلی

.لازم به ذکر است که اگر مساحت در هنگام تنظیم قرارداد دقیقاً مشخص نیست؛ سعی کنید که متراژ کمتری را در مبایعه نامه ذکر کنید تا چنانچه بعدا براساس صورتمجلس تفکیکی مساحت بیشتر از متراژ مشخص شده در قرارداد شد، فروشنده مابه التفاوت را از شما مطالبه کند.

تمام ملحقات ملک از جمله اشتراک برق، آب، تلفن، گاز، انباری، پارکینگ و… و تمام مشخصات معماری از جمله نوع مصالح، سیستم گرمایشی و سرمایشی، قسمت های مشترک،… دقیقا ذکر شود.

( تمام توابع، ملحقات و مشاعات به طور دقیق تعیین و تکلیف گردد)

اطلاعات بیشتر و ارتباط با وکیل مشهدوکیل دادگستری در مشهدوکیل پایه یک مشهدوکیل دیه در مشهد شماره گیری 09152491040 – ارتباط با ما از طریق اینستاگرام

برای مشاوره با وکیل با شماره زیر تماس بگیرید.

09152491040

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا