خانوادهمطالب حقوقیوکیلوکیل طلاق توافقی درمشهد

گواهي سلامت جنسي چیست؟

گواهي سلامت جنسي | گواهي سلامت جنسي چیست | بهترین وکیل در مشهد | وکیل در مشهد | وکیل طلاق در مشهد | وکیل طلاق توافقی در مشهد

 گواهي سلامت جنسي چیست؟

گواهي سلامت جنسي : امروزه پرونده‌هاي متعددي از دستگاه قضايي براي اظهارنظر در مورد طلاق زوج‌ها ارجاع داده مي‌شود که اگر قبل از ازدواج دقت بيشتري مي‌شد، امروز كار به طلاق نمي‌‌كشيد…ازدواج در جامعه ما بسيار پرهزينه و پرتشريفات و از طرفي طلاق به‌خصوص براي خانم‌ها عارضه‌دارتر است بنابراين بايد تلاش شود تا از ميزان طلاق به‌خصوص به علل پزشکي کاسته شود.

توصيه مي‌شود اگر به هر نوع بيماري‌اي حتي کم‌اهميت مبتلا هستيد، حتما قبل از ازدواج، همسر آينده‌تان را از اين مساله باخبر كنيد و اگر هم شک داريد به بيماري به‌خصوصي مبتلا هستيد يا نه، براي اطمينان به پزشک متخصص مراجعه كنيد. از جمله موارد پزشکي که بايد قبل از ازدواج مشخص شوند، اين موارد هستند:

مطمئن شويد همسر آينده‌تان از موادمخدر به‌خصوص مواد صنعتي استفاده نمي‌کند. بسياري از اين مواد در آزمايش اعتياد قبل از ازدواج، قابل‌تشخيص نيستند و باعث ناتواني جنسي و ناباروري در مردان مي‌شوند.

مطمئن شويد همسر آينده‌تان قبلا هيچ‌گونه رابطه جنسي نداشته است زيرا احتمال داشتن بيماري‌هاي آميزشي به‌خصوص زگيل تناسلي در اين موارد زياد است و بعدها باعث آلوده‌شدن طرف مقابل نيز خواهد شد. ويروس زگيل تناسلي عامل ايجاد سرطان دهانه رحم در خانم‌ها و سرطان دستگاه تناسلي در مردان است.

 

مطالب مرتبط :

  معاملات محجورین
شروط ضمن عقد

 

 

ارتباط با وکیل در مشهدوکیل طلاق توافقی در مشهدوکیل دادگستری در مشهد با شماره گیری 09152491040

ارتباط با ما از طریق صفحه مجازی اینستاگرام

 

برای مشاوره با وکیل با شماره زیر تماس بگیرید.

09152491040

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا