اخباراخبار و مقالات وکیل دادگستری در مشهدمقالات بهترین وکیلوکیل

هشدار پلیس فتا درباره کلاهبرداری با پیامک یارانه

هشدار دوباره پلیس فتا درباره کلاهبرداری با پیامک یارانه

 

 

ارائه بهترین خدمات حقوقی با بهترین وکیل در مشهد – گروه وکلای دادگستری دادپلاس 

برای  ارتباط با بهترین وکیل در مشهد با شماره 09152491040 در تماس باشید.

 

 

سرهنگ رامین پاشایی با هشدار دوباره در مورد ارسال پیامک های مرتبط با یارانه اظهار کرد : افراد سودجو در فرصت های مختلف با راه اندازی سایت ها و شبکه هایی قصد کلاهبرداری از شهروندان را دارند و در این میان کلاهبرداری در پوشش هایی نظیر سهام عدالت ، یارانه ، سهمیه بندی بنزین و … شایع است .
وی با بیان این که درصد های صورت گرفته در فضای مجازی مشاهده شد که اخیرا افرادی اقدام به ارسال پیامکی با مختوای اعلام نیازمندی یارانه نقدی کرده اند ،

گفت: این افراد با قرار دادن لینکی در پایان پیامک متقاضیان را به سایت های جعلی هدایت کرده و در آن اقدام به سرقت اطلاعات کارت بانکی و اسناد هویتی شهروندان کرده و مدتی بعد موجودی حساب را تخلیه میکنند.

پاشایی سایت جعلی اخیر را tavajogmohem.com اعلام کرد و گفت : گزارش های مربوط به این سایت به مراجع قضایی ارسال و دستور برخورد با گردانندگان و مسدود سازی آن صادر شده است .

بنابراین لازم است افرادیکه به هر دلیلی اطلاعات بانکی خود را در این سایت ثبت کرده اند ، نسبت به تغییر رمز دوم خود اقدام کنند وا گر مورد کلاهبرداری قرار کرفته اند آن را به پلیس فتا گزارش کنند .
به گفته وی ، شهروندان باید توجه داشته باشند که اخبار مربوط به سهمیه بندی سوخت ف یارانه نقدی و… را حتما از رسانه های معتبر پیگیری کرده و به هیچ عنوان فریب چنین کلاهبرداری هایی را نخورند .

معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا ، راه اندازی رمز دوم یک بار مصرف در آینده نزدیک و از بین رفتن امکان برداشت های غیر مجاز با این اقدام را عامل افزایش اینکلاهبرداری ها اعلام کرد و گفت : با راه اندازی رمز های دوم یک بار مصرف ، دست یابی به اطلاعات حساب بانکی شهروندان تا حد زیادی از بین خواهد رفت و در همین راستا نیز افراد کلاهبردار سعی دارند تادر روز های باقی مانده تا اجرای این طرح تا جایی که ممکن است از شهروندان کلاهبرداری کنند .
به گفته پاشایی پیش از این نیز چندین سایت جعلی درمورد یارانه نقدی و سهام عدالت از سوی پلیس فتا شناسایی و با آنها برخورد شده است .

برای مشاوره با وکیل با شماره زیر تماس بگیرید.

09152491040

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا