اخباراخبار و مقالات وکیل دادگستری در مشهدوکیلوکیل پایه یکوکیل پایه یک در مشهدوکیل دیه

نکات مهم بعد از تصادف

نکاتی که بعد از تصادف باید رعایت کنیم | وکیل دادگستری در مشهد | وکیل پایه یک در مشهد | وکیل پایه یک دادگستری در مشهد | بهترین وکیل در مشهد

کارهایی که هنگام تصادف کردن میتوانیم انجام دهیم

نکات مهم بعد از تصادف

نکات مهم بعد از تصادف – تصادف :

⭕️اولین گام :

تماس گرفتن با 110 است.

حواستان باشد : اگر طرف مقابل شما مقصر بود و به شما گفت خودش صافکاری، نقاشی دارد یا فلان جا آشنا دارد یا خلاصه با این جمله های ابتکاری از شما خواست به پلیس زنگ نزنید به نفع تان است زیر بار نروید.

⭕️دومین گام :

دومین اقدام به کنار بردن اتومبیل از مسیر بقیه ماشین ها و سواره هاست. یعنی اگر وسط بزرگراه و خیابان پرتردد تصادف کردید لزومی ندارد دقیقا همان نقطه بمانید تا پلیس از راه برسد و مقصر را تعیین کند درصورتی که پلیس ببیند راه را بند آورده اید قطعا هر دو طرف را به دلیل سد معبر جریمه خواهد کرد. اگر مقصر مشخص است و حاضرین سر صحنه می توانند برای پلیس توضیح دهند که مشکلی نیست اما اگر طرف مقابلتان مقصر است و شک دارید بعدا بخواهد ماجرا را وارونه جلوه دهد با موبایل تان از وضعیت خودروها عکس بگیرید و بعد مسیر را باز کنید.

⭕️نکته مهم : تصادف ها به دو دسته

خسارتی و جرحی تقسیم می شوند.

وقتی حتی از بینی کسی خون جاری شود دیگر تصادف جرحی محسوب می شود و ماجرای دیگری دارد. ناگفته نماند اگر تصادف منجر به فوت رخ داد نباید موقعیت خودروها را به هم بزنید و تا آمدن پلیس و اورژانس باید صبر کنید.

⭕️سومین گام

خیلی ها فکر می کنند که برای هر تصادفی باید کارشناس کروکی بکشد. در صورتی که اصلا این طور نیست. طبق آخرین قانون که از اسفندماه سال 90 اعمال می شود شرکت بیمه موظف است تا سقف دو میلیون و 250 هزار تومان خسارات «تصادفات خسارتی سازشی» را بدون کروکی پلیس پرداخت کند. بد نیست بدانید کروکی ها دو نوع هستند:

⭕️کروکی سازش (برای ارتباط با وکیل دیه در مشهدوکیل دادگستری در مشهدوکیل پایه یک در مشهد با شماره 09152491040 تماس حاصل فرمایید.)

در بیشتر موارد و مخصوصا تصادف های داخلی شهری از این برگه ها استفاده می شود. وقتی تصادف خسارتی اتفاق می افتد و دو طرف ماجرا آدم های معقولی هستند و قبول می کنند که چه کسی مقصر است و با هم به توافق می رسند، اگر مدارک هر دو طرف (گواهینامه – کارت خودرو – کارت بیمه شخص ثالث و برگه معاینه فنی) کامل بود، برگ کروکی سازش می گیرند و عین انسان های متمدن به بیمه مراجعه می کنند.

⭕️کروکی عدم سازش

این کروکی در مورد تصادف های جرحی و فوتی چون نیاز به مراجعه به مراجع قضایی است و تصادف های خسارتی که طرفین در تصادف با هم سازش نمی کنند یا فکر می کنند حتما دیگری مقصر است، استفاده می شود. اگر هم مدارک تان ناقص باشد، کروکی، این مدلی تنظیم می شود. اگر یکی از مدارک همراهتان نبود و کارشناسی که سر صحنه آمده کمی مهربان بود، زنگ بزنید تا مدارک را برایتان بیاورند؛ این جوری برگه کروکی سازش پر می شود که دردسرش کمتر است.

🔰چهارمین گام(برای ارتباط با وکیل دیه در مشهد – وکیل دادگستری در مشهد – وکیل پایه یک در مشهد با شماره 09152491040 تماس حاصل فرمایید.)

آخرین اقدام بعد از رسیدن پلیس و مشخص شدن مقصر مراجعه به بیمه است.

🔻نکته جالب : قبلا وقتی تصادفی صورت می گرفت طرفین تصادف باید با هم به مراکز تعیین خسارات بیمه مربوطه مراجعه می کردند ولی هم اکنون نیاز نیست هر دو طرف به مراکز بیمه مراجعه کنند.

فرد خسارت دیده می تواند به تنهایی با کوپن طرف مقابل به شرکت بیمه برود.

 

برای ارتباط با وکیل دیه در مشهد – وکیل دادگستری در مشهد – وکیل پایه یک در مشهد با شماره 09152491040 تماس حاصل فرمایید.اینستگرام دادپلاس

برای مشاوره با وکیل با شماره زیر تماس بگیرید.

09152491040

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا