آراحقوقیوکیلوکیل پایه یک در مشهدوکیل طلاقوکیل طلاق توافقی درمشهد

نمونه رای مطالبه وجه سفته – مطالبه خسارت دادرسی – مطالبه تاخیر تادیه

نمونه رای مطالبه وجه سفته - مطالبه خسارت دادرسی - مطالبه تاخیر تادیه | وکیل طلاق در مشهد | وکیل طلاق مشهد | وکیل درمشهدنمونه رای مطالبه وجه سفته – مطالبه خسارت دادرسی – مطالبه تاخیر تادیه

 

نمونه رای مطالبه وجه سفته :

خواسته ها :

1- مطالبه وجه سفته
2- مطالبه خسارت دادرسی
3- مطالبه خسارت تاخیر تادیه
بسمه تعالی
به تاریخ .. در وقت فوق العاده پرونده کلاسه فوق تحت نظر است نظر به حصول سازش و با بررسی محتویات پرونده ، اعضای شورای حل اختلاف ختم رسیدگی را اعلام و با استعات از خداوند متعال به شرح ذیل اقدام به صدور گراش اصلاحی مینماید .

بسمه تعالی – گزارش اصلاحی
در خصوص دعوی .. با وکالت .. به طرفیت خوانده .. و … به خواسته : گرارش اصلاجی نظر به این که حسب مساعی اعضای شورا ، طرفین در جلسه مورخ .. بدین نحو به توافق رسیدند که : کل مبلغ بدهی به مبلغ 70000000 ریال و خواندگان به صورت اقساط ماهیانه 80000000 ریال از مورخ … تا استهلاک کامل دین به شماره حساب … بانک انصار چرداخت و رسیدآن را نزد خود نگهداری نماید و در صورت عدم پردخت هر یک از اقساط الباقی دین حال گردیده و خواهان میتواند نسبت به مطالبه تضامنی آن با صدور اجرایه وصول نمیاد و در مقابل خواهان متعهد گردید که با دریافت اولین قسط سفته موضوع خواسته به شماره … را به خواندگان مسترد نماید . خواندگان حق هرگونه اعسار تجدید نظر خواهی را از خوب سلب نمودند . علیهذا اعضای شورا دعوی مطروحه را منجر به سازش اعلام و مستندا به واد 182 و 184 قانون آیین دادرسی مدنی ، گزارش اصلاحی به شرح فوق صادر و اعلام میدارد . گزارش اصلاحی صادره قطعی و نسبت به طرفین و وراث و قائم مقام قانونی ایشان نافذ و معتبر می باشد.

 

جمع آوری شده توسط وکیل در مشهدوکیل پایه یک در مشهدوکیل طلاق توافقی مشهد – برای اطلاعات بیشتر مارا در صفحه های مجازی دنبال کنید.

برای مشاوره با وکیل با شماره زیر تماس بگیرید.

09152491040

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا