اخباراخبار و مقالات وکیل خانوادهوکیل دیهوکیل طلاق توافقی درمشهدوکیل طلاق در مشهد

نشر و انتشار اثر بدون اجازه پدیدآورنده آن – اگر کارفرما از پرداخت حق بیمه کارگران امتناع کند چه مجازاتی دارد؟

نشر و انتشار اثر بدون اجازه پدیدآورنده آن چه مجازاتی دارد ؟ | بهترین وکیل در مشهد | وکیل در مشهد | وکیل دیه در مشهد | وکیل طلاق در مشهد | وکیل دادگستری در مشهد

نشر و انتشار اثر بدون اجازه پدیدآورنده آن چه مجازاتی دارد ؟

نشر و انتشار اثر بدون اجازه پدیدآورنده آن : ✅هر کس تمام یا قسمتی از اثر دیگری را که مورد حمایت این قانون است به نام خود یا به نام پدیدآورنده بدون اجازه او و یا عالماً عامداً به‌نام شخص دیگری غیر از پدیدآورنده نشر یا پخش یا عرضه کند به حبس تأدیبی از شش ماه تا ۳سال محکوم خواهد شد.

🔹قانونگذار در این باره در قانون قانون حمایت حقوق مؤلفان و مصنفان و هنرمندان افراد متخلف را به حبس محکوم کرده و می‌گوید:

◀️ماده ۲۳ – هر کس تمام یا قسمتی از اثر دیگری را که مورد حمایت این قانون است به نام خود یا به نام پدیدآورنده بدون اجازه او و یا عالماً عامداً به‌نام شخص دیگری غیر از پدیدآورنده نشر یا پخش یا عرضه کند به حبس تأدیبی از شش ماه تا ۳ سال محکوم خواهد شد.

‌◀️ماده ۲۴ – هر کس بدون اجازه ترجمه دیگری را به نام خود یا دیگری چاپ و پخش و نشر کند به حبس تأدیبی از سه ماه تا یک سال محکوم‌خواهند شد.

 

 

 

اطلاعات بیشتر و ارتباط با وکیل دیه در مشهدوکیل طلاق توافقی در مشهد با شماره گیری 09152491040

 

 

 

 


اگر کارفرما از پرداخت حق بیمه کارگران امتناع کند چه مجازاتی دارد؟ | بهترین وکیل در مشهد | وکیل در مشهد | وکیل دادگستری در مشهد | وکیل پایه یک در مشهداگر کارفرما از پرداخت حق بیمه کارگران امتناع کند چه مجازاتی دارد؟

✅اگر کارفرما حقوق متعلق به کارگر را پرداخت نکند، جریمه نقدی معادل ۲ تا ۱۰ برابر حقوق بیمه مربوط به کارگر را باید پرداخت کند

🔹مسئولیت پرداخت حق بیمه کارگر بر عهده کارفرماست و کارفرما موظف است که حق بیمه هر یک از کارگران را حداکثر تا آخرین روز ماه پرداخت کند، در صورتی که از انجام این کار سر باز زند شخصا مسئول است.

🔹اگر کارفرمایی حق بیمه کارگری را پرداخت نکند، تأمین اجتماعی وارد عمل می‌شود و کارفرما را موظف به پرداخت و وصول حق بیمه کارگر می‌کند، حال در صورتی که کارفرما از ارسال صورت مزد خودداری کند، سازمان تأمین اجتماعی می‌تواند حق بیمه را خود تعیین و از کارفرما مطالبه کند.

اطلاعات بیشتر و ارتباط با وکیل دیه در مشهدوکیل طلاق توافقی در مشهد با شماره گیری 09152491040

ارتباط با ما از طریق تلگرام و اینستاگرام.کلیک کنید.

برای مشاوره با وکیل با شماره زیر تماس بگیرید.

09152491040

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا