ثبت شرکت ها و برندمطالب حقوقیمقالات بهترین وکیلوکیل

نحوه طرح دعاوی حقوقی سهامداران علیه مدیران شرکت ها – انتشار تصویر یا صوت دیگران در تلگرام یا در اینستاگرام

نحوه طرح دعاوی حقوقی سهامداران علیه مدیران شرکت – توضیح وکیل در مشهد 

در دعاوی حقوقی که یک یا چند نفر از سهامداران به عنوان ذی نفع غیر مستقیم به علت خساراتی که بر شکرت وارد شده است نستب به مدیران مبادرت به تقدیم دادخواست خواهند نمود. این نکنه حائز اهمیت خواهد بود که هر چند برخی از دادگاه ها به جهت مطالبه خسارت وارد بر شکرت برای سهامدارات سمت قائل نمی باشند و مبادرت به صدور قرار رد دعوی می نمایند ، اما رویه معمول علی الخصوص در دادگاه های تجدید نظر این می باشد که دعوای حقوقی سهامداران علیه مدیران بر مبنای جبران خسارت وارد بر شکرت را مورد پذیرش قرار میدهند .

در آخر بایستی اشاره کنیم که سهامداران را به جهت مطالبه خسارات وارد بر شرکت ، صالح برای طرح دعوی بدانیم . در این حالت و پس از صدور حکم وجوهی که موضوع حکم خواهد بود به حساب شرکت منظورمیگردد و این به علت باقی بودن شخصیت حقوقی شرکت است و هنگامی که شخصیت حقوقی شرکت پا برجا می باشد سهامدارات هیچ حقی ناشی از شراکت خود در شرکت به جز سود سهام نخواهد داشت .

انتشار تصویر یا صوت دیگران در تلگرام یا در اینستاگرام

شماره وکیل در مشهد = 09152491040

ارتباط با وکیل در مشهد کلیک کنید . 

به موجب ماده 17 قانون جرایم رایانه ای هر کس به وسیله سیستم های رایانه ای یا خابراتی صوت یا تصویر دیگری را بدون رضایت او منتشر کند یا در دسترس دیگران قرار دهد به نحوی که مجر به ضرر یا عرفا منجر به هتک حیثیت او شود جرم است .

برای مشاوره با وکیل با شماره زیر تماس بگیرید.

09152491040

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا