آراکیفریکیفریمطالب حقوقیمقالات بهترین وکیلوکیل پایه یکوکیل پایه یک در مشهدوکیل دیه

رأی پرونده برق گرفتگی – تهدید به انتشار عکسهای خصوصی اشخاص چه مجازاتی دارد

وکیل مشهد | بهترین وکیل در مشهد | وکیل طلاق توافقی در مشهد | وکیل طلاق در مشهد | وکیل مهریه در مشهد | وکیل رابطه نامشروع در مشهد | وکیل کیفری در مشهد

رأی اولیه پرونده برق گرفتگی – ارتباط با وکیل پایه یک در مشهدوکیل دادگستری در مشهد با شماره گیری 09152491040

رأی اولیه پرونده برق گرفتگی : دادگاه در جدیدترین بررسی‌ها به این نتیجه رسید که پیمانکار داربست در این فاجعه نقشی نداشته و درواقع بخشی از تقصیرها به گردن پیمانکار برق بوده است.

پیمانکار داربست در دفاعیه خود ادعا داشت مشکل از برق بوده و چرا باید سیم‌های تیر برق بدون محافظ آزاد می‌ماند تا اتصالی کند؟ که دادگاه پس از این ادعاها، تصمیم به تبرئه پیمانکار داربست گرفت و در رأی اولیه، پیمانکار برق 50 درصد مقصر معرفی شد.

همچنین ورزشگاه آزادی هم 50 درصد مقصر این پرونده شناخته شد؛ این درحالی است که پیمانکار برق به رأی صادره اعتراض کرده اما جالب اینجاست ورزشگاه آزادی تقصیر خود را به طور کامل پذیرفته و اعتراضی نداشته است.

 

ارتباط با وکیل پایه یک در مشهدوکیل دادگستری در مشهد با شماره گیری 09152491040


تهدید به انتشار عکسهای خصوصی اشخاص چه مجازاتی دارد

ارتباط با وکیل پایه یک در مشهدوکیل دادگستری در مشهدوکیل در مشهد با شماره گیری 09152491040

تهدید به انتشار عکسهای خصوصی اشخاص چه مجازاتی دارد  : متاسفانه امروزه پس از پایان رابطه ی های دوستی یا نامزدی عده ای از آقایان با تهدیدات و حرکات ناشیانه ویا بچه گانه مبنی بر انتشار عکس های خصوصی باعث آبرو ریزی و همچنین  نابودی چندین خانواده می شوند.

شاید اگر خود همین دوستان بدانند که این تهدیدات ساده میتواند منجر به مجازات خود آنها شود، در رفتار خود تغییر ایجاد نمایند.

در این  خصوص میتوان نسبت به تهدید یا مزاحمت از فرد خاطی شکایت نمود مجازات تهدید باتوجه به شدت و گستردگی جرم و حسب نظر قاضی رسیدگی کننده  منجر به صدور حکم به شلاق و یا حبس خواهد بود.

اگر تهدیدکننده تصاویر را منتشر ویا پخش کند و یا با ساختن پیج های جعلی و کامنتها و … آبرو و حیثیت طرف مقابل را لکه دار نماید،  شخص می تواند با شکایت در دادسرای جرایم رایانه ای  در شهرهای بزرگ و در شهرهای کوچک با مراجعه به دادسرای محل وقوع جرم و از طریق پلیس فتا موضوع را پیگیری نماید.

 همانگونه که فوقا مذکور گردید،مجازات متهم، حسب مورد حبس یا جزای نقدی می باشد.

برای اطلاعات بیشتر و ارتباط با مشاورین وکیل دیه در مشهد با ما درتماس باشید. – اینستاگرام دادپلاس

برای مشاوره با وکیل با شماره زیر تماس بگیرید.

09152491040

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا